underbara lördag

lördag 15/10 Vilken udebar morgon med hög fin luft och minus grader och sol sol sol...kan hösten bli bättre än så här.... Varit på en lång runda och intar nu en Java...gott.Sitter även med färg i håret som skall täcka de gråa problemen som sitter där och glänser...hahahhaha. Skall ut på en krog i kväll och det skall bli riktigt trevligt att komma ut lite och träffa nya människor. Vet inte när jag var ute sist så här. Skall jobba imorgon så det kan inte bli för mycket av det goda men jag är väl ganska klar över vad jag klarar av oxå. Kom ganska bra överens med min nya telefon igår...är kanske lättlärd eller så är det inte så svvårt som jag vill ha det till utan jag som emellan åt är lite av ett stolpskott...hahhaha.... Kommer in en runda till senare och snackar mer..hej hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0