sussi helt enkelt

Tjena tjena!  Här är jag...sussi helt enkelt!                        Hejsan alla glada härliga människor!

Jag har idag efter lång tids funderingar startat upp min blogg. Jag kommer att skriva om min vardag och saker som berör mig. Sånt som jag brinner för. Kommer att ta upp saker som roar och glädjer mig och som jag då hoppas glädjer andra med. Vill egentligen bara ta upp glädje ämne men vet att det blir ganska svårt med tanke på hur världen ser ut men tanke är att detta skall bli en glädjens sida med roliga inlägg, kommentarer och bilder!

Jag kommer att varje dag berätta om min lilla hund "Lille Treo" som är en 9 månaders Norrwich terrier.
Berätta om hans roliga upptåg varje dag....suck ibland är det bara för mycket med valp men det glömmer man snabbt!!!







Kommentarer
Postat av: sanna

vilken liten goding han är.Fler foto kanske?

2011-10-13 @ 19:35:29
Postat av: MIka

Vilken liten sötnos han är!

2011-10-13 @ 22:37:04
URL: http://somethingaboutcats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0