söndags snack

Japp då var denna helg till enda och man har just kommit från jobb. Haft en lugn kväll på avdelningen. Ganska skönt när helgen är lugn. Skall väl snart krypa ner mellan bolster dunen och läsa lite i min goa bok...sista boken av de sex om Ayla...grottbjörnens folk. Bra bok som jag kan rekomendera att läsa. På tal om böcker så läs "Isfolket" av Margit Sandemo...47 böcker att läsa men du har inte en sekunds tråkigt...älska den serien...forstätt där efter med "Häxmaästrna" för att avsluta med "solens rike" alla serierna är många många böcker men finns i pocket och alla skrivna av Margit!!! Har nästan haft en TV fri helg...är helt lost på vad som hänt i världen och annat. Det kan egentligen spela kvitta för det är bara elände som händer och det kan jag vara utan... Treo hörnan! Han har väl inte haft så kul idag eftersom jag jobbat kväll men grannen har varit ute med honom som alltid när jag jobbar och han och jag har gått långrundan så tror han är ganska nöjd nu. Ligger och tuggar favorit rökta gris öron...hahhaha gullepluten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0