jag e nog lite förrvirrad

Har under 1 veckas tid gått och laddat för imorgon då jag trodde jag skulle gå på en utbildningsdag mot Hot och våld via jobbet. Så ikväll alldeles nyss kolla jag var vi skulle va och upptäcker till min stora förvåning att jag e helt ute och resor...hahhahaah...har tagit en månad fel. Ojojojoj...suck ...utbildningen är 14/11. Tänk så tokigt det kan bli....men då e man ledig imorgon då...hade ju bockat av mig för jobb imorgon...hahahaah...skall jag skratta eller gråta?

Det är bara att skratta åt det...jag e förrvirrad..men på grund av vad?

Lite tänkvärda ord så här på kvälls kvisten bara.....

♥ Visste du att de tre saker som är svårast att säga är; Jag älskar dig / Förlåt mig / Hjälp mig! ♥ ... ♥ Sätt detta på din status, om du håller med. ♥

kram kräm vanilj-vink i rutan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0