helg

Oj inte skrivit på ett par dagar men har liksom inte haft lust...haft en vecka med själv analys och KBT tänk. Har funkat bra och nu känner jag att min ransakning och ilska har släppt men kan fortfarande inte fatta att jag med kunskap och utbildning i att trilla i fällor själv gjort det..att låtit en annan människa få styra upp mitt liv under en så lång tid. Ja, det är lätt att tala om för andra vad de skall göra och så faller man själv dit men nu är det över och jag har ransakat och analyserat hela veckan och nu känns det som jag är klar...skönt! Igår var jag med min vännina och såg inspelningen med Robins på Sagthuset i Malmö...super goa Cia känner av mina dåliga vibbar och drog iväg mig på roliga grejor med middag...TACK goa Cia...underbart! Har jobbat på fritidsgården i kväll och det var många goa ungdomar och trevligt. Har nattvandrande föräldrar som frivilligt rör sig på byn vilket är toppen men hur kan man som förälder komma och stinka alkohol...skrämmande..men jag upplyste om att jag tyckte det var fel...så det så!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0