energilös

Skrev inget igår för jag hade ingen inspiration och det har jag väl inte idag heller men tänkte ändå skriva lite meningslösa saker. Jag är på uruselt humör och känner varken sympati eller empati för andra vilket brukar vara mitt motto...usch vad jag känner mig icke medmänsklig så därför kurar jag är hemma utan att behöva träffa folk och smitta av mitt dåliga humör. Ibland kan man undra varför man känner sig så himla låg...jaja nog tjatat om detta. Åter kommer ikväll med nyladdade batterier!!

Kommentarer
Postat av: Sari

Wow vad kul...att du me har en blogg:o)Den ska jag följa;o)Ok att jag länkar den i min ?Kram och tack själv för i Lördes.Jättekul

2011-10-18 @ 20:02:42
URL: http://tuulikki.blogg.se/
Postat av: sanna

Usch...känner med dig, ibland är allt skit men snart mår du bättre!

2011-10-18 @ 20:03:32
Postat av: sussi

Visst länka på du...så länkar jag din...OK

2011-10-18 @ 20:05:51
URL: http://sussiheltenkelt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0